♥دنيای شيرين من♥







 وقتی عاشقش شدم که دیدم


 هیچوقت دلمو نشکست
 

هیچوقت بهم نه نگفت
 

همیشه در جواب بچه بازیهام 

خندید و گفت: عاشق همین کاراتم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

المابلاگ
ساعت14:37---29 مرداد 1392
سلام عزیزم وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظر بدی

برگ سبز
ساعت19:56---17 مرداد 1392
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس
بر میهمانان حضرت حق مبارک باد . . .


روح مرده
ساعت16:19---9 مرداد 1392
وبت نایس عزیزم موفق باشی گلم
افتخار بدی یه سر بیای وبم خوشحال میشم


اشک ها و لبخندها
ساعت20:16---14 ارديبهشت 1392
با این جمله ساده نوشتم ساده بخونت خیلی حال کردم

mohammad
ساعت11:33---2 ارديبهشت 1392
همیشه یادت باشه چیزی که امروز داری شاید ارزوی دیرزوت بوده و بزرگترین ارزوی فردات٬پس همیشه سعی کن قدر چیزی رو که امروز داری خوب بدونی
˙·٠•●♥˙تک ستاره عشقم♥●•٠·


mohammad
ساعت20:16---22 فروردين 1392
هر جا را که به فکرم می رسید گشتم!
گشتم میان خاطرات سوخته!
میان حرف ها ، میان نگاه ها ...
نه نمی خواهم به زبانم حتی بیاورم...
که نیست ، آن چه باید باشد و نیست...
ولی مجبورم باور کنم...
تو رفته ای... و من از پا افتادم...
به همین سادگی!...
آپم گلم


mohammad
ساعت19:28---26 اسفند 1391
سال در پایانست/نکند مهر تو با تقویم است/من زتقویم دلت با خبرم/همه ماهش مهر است/همه روزش احساس/زنده باشی ای آبجی گلم/شادیت افزون باد. عید تان پیشاپیش مبارک
ولی چرالینکم روحذف کردی من که لینکت رو دارم
ای دل بی ارزش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ برچسب:,سـاعت نويسنده ♰măђşą♰
яima