محــــــرم

♥دنيای شيرين من♥







 

رسد به گوش دلم صدای پای حسین 
دوباره پر میکشم به کربلای حسین
نماز صبح ازل جمال خون خداست 
برای دل شدگان سر تو قبله نماست 
چه میشود  که دلم شود قناری تو 
به جان روح الامین به خون جاری تو


نظرات شما عزیزان:

مهدی سلطان تنهایی
ساعت15:40---30 آذر 1391

مهم نیست هندونه ی شب یلدات شیرین نباشه
یا انارات ترش از آب دراد
یا کدو تنبلی که بار میذاری بیمزه بشه
یا چند تا از گردوهایی که می شکونی پوک باشه
مهم اینه که کسی داری که یلدا رو بهت تبریک بگه




زهراجون
ساعت16:06---6 آذر 1391
به خودت نگير شيشه ي پنجره!

تميزت ميکنند که کوه را بي لکه ببينند و آسمان را بي چرک!

به خودت نگير شيشه

تميزت ميکنند که ديده نشوي!


برگ سبز
ساعت14:19---4 آذر 1391
در کلاس عاشقی عباس غوغا می کند
در دل هر عاشقی عباس مأوا می کند
هر کسی خواهد رود در مکتب عشق حسین
ثبت نامش را فقط عباس امضا می کند


شادي
ساعت9:30---30 آبان 1391
بی حسین بن علی احساس پیری می کنم / نی که پیری بلکه احساس حقیری می کنم





گفت سائل از چه رو محکم به سینه می زنی؟ / گفتم از آینه ی دل گردگیری می کنم





عزاداریتان قبول، التماس دعا


شادي
ساعت9:28---30 آبان 1391
بی حسین بن علی احساس پیری می کنم / نی که پیری بلکه احساس حقیری می کنم

گفت سائل از چه رو محکم به سینه می زنی؟ / گفتم از آینه ی دل گردگیری می کنم

عزاداریتان قبول، التماس دعا


برگ سبز
ساعت9:09---30 آبان 1391
امتحان عاشقي دركربلا آغازشد كودكي شش ماهه بين عاشقان ممتازشد بين هفتاد ودو گل يك غنچه كه نشكفته بودآنهم آخر روي دست باغبانش بازشد.
فرا رسيدن ماه محرم برعاشقان تسلیت التماس دعا


محمد
ساعت1:28---27 آبان 1391
سلام . وب زیبای داری . خوشحال میشم به ما هم سر بزنی

محمد
ساعت1:27---27 آبان 1391
سلام . وب زیبای داری . خوشحال میشم به ما هم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ برچسب:,سـاعت نويسنده ♰măђşą♰
яima