♥دنيای شيرين من♥







عشق من امشب میخوام بهت بگم که راستی راستی پاییز هم اومد

 

این پاییز بدون تو اولین برف و بارون رو روی صورت من گذاشت

 

این برگ رو به یاد اولین پاییز انتظارم برداشتم و توی دفتر گذاشتم

 

این برگ زرد همون برگیه که یه روزی با من و تو سبز بود

 

امروز دیگه جون نداره... خشک شده... زرد شده

 

باورم نمیشه ... باورم نمیشه که همه ی اون روزا شده کلمه های دفترم

 

جمله هایی که وقتی میخونمشون تا ساعت ها به یه نقطه خیره میشم

 

و خاطراتمون رو باهاشون ورق میزنم...

 

زیر روزهای با تو بودن خط میکشم تا دوباره وقتی میخونمشون یادم بمونه

 

که طلایی ترین روزهای زندگیم همین روزهای با تو بودن بود.

 

روزهای بدون میم رو کم رنگ مینویسم که حتی موقعی که دوباره دفترم رو

 

میخونم از روشون به سرعت بگذرم ، جمله هایی که تمام دردای منو توی خودشون

 

جا دادن دردایی که هیچکس بعد از من با خوندن دفترم هم نمیتونه درکشون کنه.

 

بخدا میدونم که عشق من در قبال تو خیلی ناقابل بود اما دردی که من کشیدم

 

در حد و اندازه ی من نبود ؛ دردای من از تصور هم بدورن

 

زخمهایی که به زحمت روشون رو پوشوندم ...

هرگز روزهای با تو بودن و این روزهای بدون تو رو فراموش نمیکنم..

 



نظرات شما عزیزان:

برگ سبز
ساعت0:16---12 مهر 1391
ارامش، نبودن جدال نیست
"تجربه حضور خداست"
همیشه برات ارزوی ارامش دارم


ساعت17:12---9 مهر 1391
eshgh man khili ghashange
doOoOOoOst daram مرسی مریم جونم منم دوست دارم نفسم


kereshmeh
ساعت13:36---9 مهر 1391
دلــتــنــگــی . . . ؟ حــاضــر √
غــــم . . .؟ حــاضــر √
درد. . .؟ حــاضــر √
دوری. . .؟ حــاضــر √
عــشــق. . .؟
بلندتر میخوانم ، عشق . . . ؟
باز هم نیامده؟
غیبت هایش ازحد مجاز چندیست که گذشته
اخراجش می کنم
با اینکه نمی شود ، اما زندگی را ادامه می دهم...


ساعت21:01---8 مهر 1391
بدهکاریم به یکدیگر به خاطر تمام دوستت دارم های ناگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماندند و ما آنها را بلعیدیم تا ثابت کنیم منطقی هستیم . سلام عزیز دلم مرسی که وبلاگم سر زدی :)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ برچسب:,سـاعت نويسنده ♰măђşą♰
яima