♥دنيای شيرين من♥







                           

باختن                يعني                    لحظه                 عشق

جان                          سرزمين             يعني                        يعني

زندگي                                 پاک من عشق                               ليلي و

قمار                                                                                    مجنون

در                                عشق يعني تنهای...         شدن

ساختن                                                                               عشق

دل                                                                                   يعني

كلبه                                                                        وامق و

يعني                                                                   عذرا

عشق                                                           شدن

  من                                                عشق

 فرداي                                يعني

  كودك                        مسجد

  يعني             الاقصي

عشق  من

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت13:53---8 مهر 1391
سلااااااااااام آبجی جونم. من آ آ آ آ پم[ناراحت]. بیا پیشم. بازم میام پیشت سام عزیز دلم شرمنده من امروز دانشگاه بودم نبودم وگرنه میومدم پیشت داداش گلم

امید (انرژی)
ساعت16:42---7 مهر 1391
برهنه ات میکنند تا بهتر شکسته شوی...نترس گردوی کوچک...آنچه سیاه میشود روی تو نیست .... دست آهنهاست

برگ سبز
ساعت19:37---6 مهر 1391
شما یک آسمان باران نابی / برای خشکی چشم خرابی
میان کاسه های خالی ما / نزول قطره های مستجابی . . .
ولادت امام رضا(ع) بر شما مبارک


ساعت14:07---4 مهر 1391
عااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااليه سلام داداشی مرسی ممنون که بهم سر زدی داداش گلم نظر لطفته:)

ساعت10:08---4 مهر 1391
مهربانی تا کــــــــــی؟؟؟


بگذار سخت باشم و سرد!!!

باران که بــــــــــارید......چتر بگیرم و چکــــــمه......

خورشید که تــــــــــابید......پنجره ببندم و تـــــــــاریک......

اشک که آمـــــــــد......دستمالی بردارم و خشــــــک.......

او که رفـــــت نیشخندی بزنم و ســــــــــوت....... مرسی داداش مسعود گلم که به من سرزدی تو خیلی خوبی داداشی :)


ساعت2:46---3 مهر 1391
علی بووووود . موفق باشی جانم سلام مرسی که به وبلاگم سر زدی :)

ساعت22:41---2 مهر 1391
سلام اجی مهسا .. منم دلم برات تنگ شده .. بهترین هارو برات آرزو دارم . مرسی خیلی لطف داری بابت صدام چیز قابل داری نیست . البته من بیشتر شعر میگم و موسیقی کار میکنم .. کم میخونم .. ولی بازم مرسی عزیزم .. موفق باشی مرسی داداش گلم که بهم سر زدی خوشحالم کردی موفق باشی

ساعت0:52---2 مهر 1391
وبلاگت قشنگ بود پیروز باشی سلام مرسی که به وبلاگم سر زدی وای عکست خیلی ترسناک بود من که وحشت کردم :( بازم بهم سر بزن داداش اسی

meysam68
ساعت17:53---1 مهر 1391
اجی وبلاگت خیلیییییییییی قشنگه دوستش دارم مرسی داداش میثم تو لطف داری که وبلاگم سر میزنی :)

ساعت16:57---1 مهر 1391
سلام دوست عزیز .وب خوبی داری اما یه انتقاد من که بخوام باهاتون تبادل لینک کنم وقتی کلیکو بستید نمیشه در نظر داشته باشید سلام اقا سجاد ببخشید من متوجه نشدم واضح تر برام بگید ولی من شما رو لینک میکنم:)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ برچسب:,سـاعت نويسنده ♰măђşą♰
яima