تنها تو ....

♥دنيای شيرين من♥







اینجا ته قصه است ... قصه ی تلخ عاشقانه ی دنیایی مجازی...

امروز روز تولد توست ... روزی که خودم را فرامو ش کرده ام و به تو می اندیشم ...

ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنار گذاشته بودم ...

اما واژه ها تنهایم گذاشته اند ... تب تنهایی بیمارم کرده است ...

این لحظه...لحظه ی موعود است ...

لحظه ی به آتش کشاندن چهره ات ...

لحظه ی بیرون کردن تو از چارچوب قلب طرد شده ام ...



نظرات شما عزیزان:

PAYA SARI
ساعت15:10---5 شهريور 1391
اومده بودی چت روم من یه لحظه کار داشتم نبودم باید ببخشی منو بای اخ یادم رفت ترشی وبلاگت قشنگه هر روز هم داره بهتر میشه به بچه ها سلام مخصوص برسون

PAYA SARI
ساعت15:10---5 شهريور 1391
اومده بودی چت روم من یه لحظه کار داشتم نبودم باید ببخشی منو بای اخ یادم رفت ترشی وبلاگت قشنگه هر روز هم داره بهتر میشه به بچه ها سلام مخصوص برسون

mitra
ساعت11:04---5 شهريور 1391
kheyliiiiiii ghashange weblaget ajieee golam moafagh bashiiiiiiiiiiii doset daraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam مرسي عزيز دلم تو لطف داري ممنون بازم بيا بهم سر بزن ميترا جونم قربونت برم منم دوست دارم:)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ برچسب:,سـاعت نويسنده ♰măђşą♰
яima